środa, 4 września 2024

Po tamtej stronie lasu - Anna Bichalska

 

Opis Wydawcy: Porządkując rzeczy po zmarłej matce, Ewa natrafia na starą szkatułkę należącą kiedyś do jej babki. Jest tam kilka pamiątek i stary album, który pamięta z dzieciństwa, a w nim tajemnicze zdjęcia. Przeszłość babki zawsze była niejasna i pełna niedomówień, matka Ewy miała tylko mgliste wspomnienia z wczesnego dzieciństwa.

Bardzo lubię książki Anny Bichalskiej. Odkąd przeczytałam jej pierwsza książkę, to nie wyobrażam sobie, aby nie sięgnąć po kolejną. Ogromnie się cieszę, gdy dostrzegę, że napisała coś nowego. „Po tamtej stronie lasu” nie jest już nowością, ale nadal najnowszą powieścią obyczajową od autorki.

Wiedziałam, że sięgając po książkę Anny Bichalskiej znowu będzie czekało mnie rozwiązanie jakiejś zagadki. Nie pomyliłam się. Ewa, czyli bohaterka książki „Po tamtej stronie lasu” próbuje dowiedzieć się czegoś o przeszłości własnej rodziny. Wyrusza się w podróż za śladami, a my wraz z nią.

Wciągnęłam się w rozwiązanie rodzinnej tajemnicy. Spodobało mi się to, że poznajemy historię z teraźniejszości, jak i z przeszłości. Oba te wątki bardzo zgrabnie są połączone i tylko zwiększały moje zainteresowanie powieścią. Im więcej stron przeczytałam, tym trudniej było mi się od niej oderwać.

Uwielbiam książki Ani Bichalskiej za tajemnice do rozwikłania, za te rodzinne elementy, za klimat i te wątki romantyczne, które przecież pojawiają się w historii każdej rodziny. Po raz kolejny jestem zachwycona i czekam na kolejną książkę.

Wydawnictwo Harper Collins 

6 komentarzy:

  1. Ja bardzo lubię tego typu książki, w przeszłości ich więcej czytałem, pozdrowienia .

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam twórczości tej autorki, ale ta książka prezentuje się bardzo ciekawie i wydaje się być w moim guście czytelniczym.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tego typu klimat więc jestem zainteresowana tą książką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Autorki chyba nie miałam okazji jeszcze poznać, ale książka wydaje się w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę autorkę. Będę miała ten tytuł na oku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam tylko jedna książkę tej autorki, ale bardzo mi sie podobała

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!