niedziela, 15 maja 2011

Błękitnokrwiści - Melissa de la Cruz

Melissa de la Cruz jest autorką wielu książek dla młodzieży i dorosłych, w tym cyklu "Au Pair", wydanego w dziewięciu krajach (także w Polsce). Jest także autorką powieści Cat's Meow i Fresh Off the Boat oraz współautorką na wpół poważnych poradników The Fashionista Files: Adventures in Four-Inch Heels and Faux Pas i How to Become Famous in Two Weeks or Less.
Melissa występowała jako ekspertka od spraw mody, trendów i celebrytów w stacjach CNN i E! Entertainment Television, pisze też dla czasopism "Glamour", "Marie Claire", "Harper's Bazaar", "Allure", "Teen Vogue", "Cosmopolitan", "CosmoGirl!" oraz "New York Times.

"Czerń jest kolorem nocy, biel jest prawdziwym kolorem śmierci"


Zamawiając tę książkę bałam się bardzo, że mi się ona nie spodoba i tylko na marne wydałam pieniądze, lecz tak nie było, gdy tylko zaczęłam ją czytać przypadła mi do gustu. To było coś innego od tego co zazwyczaj czytałam. Wampiry były ukazana w kompletnie inny sposób. Znałam już wtedy różne sposoby zmiany wampirów, ale w tej książce byli oni wyjątkowi. ,,Błękitnokrwiści” jest to pierwszy tom sagi o tym samym tytule i się bardzo ucieszyłam, kiedy zobaczyłam, że będą następne części. Gdy skończyłam czytać tą część miałam niedosyt informacji, ale trochę czasu musiałam na nie poczekać, lecz nie żałuje.


Ocena 6/6
Wydawnictwo Jaguar

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję!!