poniedziałek, 12 maja 2014

O krok za daleko - Abbi Glines

Blair ma dziewiętnaście lat, jest niedoświadczona i delikatna. Może polegać wyłącznie na sobie. Tak się złożyło, że zostało jej tylko kilka rzeczy osobistych, stary pikap i broń w schowku – tak na wszelki wypadek. Jej ostatnią deską ratunku jest ojciec, którego nie widziała od lat.

Rush ma wszystko. Jest młody, przystojny, bogaty i ma boskie ciało! W dodatku to syn znanego muzyka. Za takim chłopakiem jak on dziewczyny pójdą w ogień.

Kiedy Rush i Blair spotykają się, wybucha między nimi pożądanie, które sprawia, że wszystko inne przestaje się liczyć. Uczucie, o którym każdy marzy, by przytrafiło się choć raz w życiu. Wiedzą, że jednak nie powinni być razem. Że ich miłość to tabu i nie wolno im wkraczać na zakazane dla nich obszary namiętności.



Do książki ,,O krok za daleko" od dawna mnie ciągnęło. Byłam bardzo ciekawa historii zawartej na jej stronach. Jednakże nawet jak już miałam tę książkę na półce, jakoś nie potrafiłam się przełamać by po nią sięgnąć i przeczytać. Bałam się, że może mnie zawieść, nie spodobać się tak jak od niej oczekuję. Przyznaję się, że przestała ona pół roku. I jak ja żałuję, że to zrobiłam. Byłam niemądra, że wcześniej jej nie przeczytałam. 

Książka ,,O krok za daleko" bardzo szybko mnie wciągnęła. Nie poczułam nawet, kiedy odpłynęłam ze świata rzeczywistego do świata Blair i Rusha. Ich historia mimo, że czasem wydaje się być dziwna, zainteresowała mnie od samego początku. W ich rodzinie jest kilka niecodziennych połączeń, które czytelnik z chęcią odkrywa. Niektóre z nich są nieprzewidywalne i to one zachęcają odbiorcę do dalszego zapoznania się z książką. 

,,O krok za daleko" to fajna książka, która szybko pochłonęła jeden mój ranek. Z wielką chęcią przeniosłam się na ten czas do świata Blair i Rusha i przyglądałam się ich emocjom, kłopotom, chęci bycia ze sobą. Pojawia się w niej kilka zagadek, których aż chce się szybko poznać rozwiązanie. Jest także parę faktów, których bardzo szybko można się domyślić. Jednak nie przeszkadzają one w przyjemnym odbiorze książki. Z chęcią zapoznam się z kolejnymi częściami by dowiedzieć się jak potoczyło się życie Blair i Rusha. Polecam! 

Ocena 5,5/6

25 komentarzy:

  1. Bardzo lubię tę trylogię. Jeszcze dziś podzielę się wrażeniami z trzeciego tomu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słyszałam, że książka jest świetna! Twoja recenzja mnie w tym utwierdza! Chcę ją <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 5,5 na 6? Wow! Muszę przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wydaje się ciekawa, więc chętnie przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Od dawna intryguje mnie ta pozycja! :) Z chęcią się z nią zapoznam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Czytałam całą trylogię bardzo mi się podobała aczkolwiek część pierwsza jest chyba najlepsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem jakim cudem nie słyszałam o niej wcześniej! Chyba bym się nie zawiodła. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. W wolnej chwili bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie słyszałam o tym tytule :) Czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ zazdroszczę Ci tej książki! :) Poluję na nią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej książce.
    Jednak będę musiała o niej czegoś poszukać :D
    Pozdrawiam !

    http://black-world-of-book.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię nawet takie powieści, jednak tylko jeśli same wpadają mi w łapki, tak to raczej się nie uganiam, bo pieniążków brak :( Więc tak będzie i z tą książką - przeczytam, jeśli będzie okazja ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesująca fabuła - poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam w planach, teraz tym bardziej. Zapisuję tytuł i będę szukać w bibliotece, dzięki za przypomnienie o tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. O krok średnio mi się podobało, ale drugi tom jest zdecydowanie lepszy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Książkę posiadam i jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Może być ciekawie ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Będę musiała się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam wiele ciepłych słów na temat tej książki. Mam nadzieję, ze kiedyś uda mi się ja przeczytać:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam i ta część podobała mi się. Druga już trochę mniej a trzecia- zobaczymy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie słyszałam o tej książce, ale Twoja recenzja mnie zaciekawiła, więc książeczka już pofrunęła na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czeka na półce na swoją kolej. Po tak pozytywnej recenzji chyba szybciej się za nią zabiorę;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam w planach od dosyć dawna, ale jeszcze nie miałam okazji się z nią spotkać, przy najbliższej okazji muszę zapytać o nią w bibliotece :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tę książkę, już dość długo czeka na przeczytanie :) Po tak zachęcającej recenzji muszę wreszcie po nią sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!