niedziela, 2 października 2022

Królestwa i chaos - Kel Kade


W zeszłym roku poznałam Rezkina dzięki przeczytaniu pierwszej części serii pod tytułem „Kroniki mroku”, czyli „Powiernik mieczy”. Bardzo polubiłam tego bohatera i nie mogłam się doczekać jego kolejnych przygód. Na szczęście nie musiałam długo czekać, bo Wydawnictwo Fabryka Słów postanowiła rozpieszczać swoich czytelników i wydawać kolejne części co kilka miesięcy. Rok później, jestem już po lekturze najnowszej części, czyli czwartej pod tytułem „Królestwo i chaos”.

Dzięki książce „Królestwo i chaos” mogłam wrócić do znanego i lubianego świata. Jak tak sobie pomyślę, to wiele zmieniło się od pierwszej części. Udało mi się bardziej poznać bohaterów, a oni sami nadal potrafili mnie zaskoczyć swoim zachowaniem. Zmieniła się też sytuacja w jakiej się znajdują. Jednak nie zmieniło się to, że czytanie książek Kel Kade to czysta przyjemność. Po raz kolejny zostałam wciągnięta do tego świata i znowu przeżywałam wszystkie przygody wraz z bohaterami. No i oczywiście na sam koniec ponownie było mi żal się rozstać z tą historią. Na szczęście nie jest to ostatnia część.

Jeśli lubicie dobre, fantastyczne historie, które rozwijają się wraz z każdą kolejną częścią, to zdecydowanie polecam wam serię „Kroniki mroku”. Ja wciągnęłam się od początków pierwszej części i po zakończeniu czwartej nadal nie mam jej dosyć. Chciałabym tylko więcej i więcej. Już teraz jestem ciekawa co przydarzy się bohaterom w kolejnej części.

Wydawnictwo Fabryka Słów  

12 komentarzy:

  1. W sumie to wszystko, co pochodzi z Fabryki Słów, mogę brać w ciemno. Bardzo dobre książki, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam w planach tę serię i mam nadzieję, że znajdę na nią czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja przyjaciółka na pewno zainteresuje się tą książką. Uwielbia ten gatunek literacki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla fanów serii to na pewno pozycja obowiązkowa.

    OdpowiedzUsuń
  5. Może polecę koleżance, która lubi takie fantastyczne historie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój gatunek, więc zostawię ją miłośnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo brzmi doskonale! To coś idealnie dla mnie, ale muszę zacząć od pierwszego tomu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Totalnie nie mój klimat. Tym razem pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spasuję, ale polecę komu trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten cykl i chętnie dam mu szansę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!