piątek, 31 stycznia 2020

Seksuolożki - Marta Szarejko

Ginekolog zapyta Cię o ostatnią miesiączkę, a seksuolog – czy czerpiesz radość z seksu.
Seks jest papierkiem lakmusowym relacji. Czy można tworzyć dobry związek bez udanego życia seksualnego? Czy problemy małżeńskie można rozwiązać w łóżku? O seksie chcielibyśmy wiedzieć wszystko. Wstydzimy się, więc o nic nie pytamy.
Czy Polki odczuwają przyjemność z seksu?
Jaki wpływ na seks ma nauczanie Kościoła?
Czy kobiety mogą mieć większe potrzeby seksualne od swoich partnerów?
Czy kobieta, która nie ma ochoty na seks, jest „popsuta”?
Czy masturbacja jest powodem do wstydu?
Jak wygląda seks w ciąży i po porodzie?
Jak zaspokoić naturalne potrzeby seksualne osoby z upośledzeniem fizycznym lub umysłowym?


Ludzka seksualność jest tematem, który mnie interesuje od jakiegoś czasu. Bardzo lubię rozszerzać swoją wiedzę w tej kwestii. Miałam okazję przeczytać już kilka książek i artykułów. Często też rozmawiam na ten temat z innymi ludźmi. Ciekawi mnie, jakie mają zdanie na temat seksu, a najbardziej ile o nim wiedzą. Należę do pokolenia, gdzie w domu zaczynało się trochę o tym mówić, ale wydaje mi się, że niewystarczająco i dopiero teraz dowiaduje się, co jest normalne, co nie, co powinno się robić w danej sytuacji. Jako że uwielbiam się dzielić wiedzą, więc moi znajomi także dopiero teraz odkrywają niektóre rzeczy. Nic więc dziwnego, że gdy zobaczyłam książkę „Seksuolożki" od razu stwierdziłam, że chcę ją przeczytać. 

„Seksuolożki" to książka, w której znajdziemy czternaście rozmów dziennikarki Marty Szarejko z seksuolożkami, kobietami w różnym wieku i specjalizującymi się w różnych kwestiach. Byłam bardzo podekscytowana, kiedy zaczynałam czytać tę książkę. Miałam wrażenie, że wyśmienicie spędzę przy niej czas i do tego się czegoś nauczę. I już po kilku stronach lekko się rozczarowałam. Pierwszy wywiad nie spodobał mi się aż tak, jak się spodziewałam. Jednak nie poddałam się i kontynuowałam czytanie. Dalej było lepiej z kilkoma minusami. 

Kolejne rozmowy, jak i tematy przypadły mi bardziej do gustu niż pierwsza. Najbardziej podobało mi się to, że mogę wynieść z nich coś nowego i gdy tylko czytałam o czymś nowym to od razu pisałam do znajomych: „a wiecie, że", „a znacie to". Uwielbiam lektury, z których mogę się czegoś nauczyć i czytanie ich nie jest katorgą.

Ocena 5/6

2 komentarze:

  1. Ta publikacja czeka cały czas na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dr Аgbazara-świetny człowiek, ten lekarz pomoże mi odzyskać mojego kochanka Jenny Williams, który zerwał ze mną 2 lata temu z jego potężnym zaklęciem, i dzisiaj wróciła do mnie, więc jeśli potrzebujesz pomocy, skontaktuj się z nim przez e-mail: ( agbazara@gmail.com ) lub zadzwoń / WhatsApp ( +2348104102662 ). I rozwiąż swój problem jak ja.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!