niedziela, 2 grudnia 2018

Nowe przygody Kubusia Puchatka - P. Bright, B. Sibley, J. Willis, K. Saunders

Poznaj jego zupełnie nowe opowiadania!
Przenieś się do Stumilowego Lasu i znów spotkaj ulubionych bohaterów z dzieciństwa: Kubusia Puchatka, Krzysia, Prosiaczka, Tygryska, Kłapoucha i resztę przyjaciół.
Te ciepłe, zabawne historie to ponadczasowe lekcje przyjaźni, pokazujące siłę dziecięcej wyobraźni. Nieważne, czy masz 5 czy 55 lat. Nowe przygody Kubusia Puchatka to obowiązkowa lektura rozchmurzająca w każdym wieku.
Oficjalna kontynuacja klasycznych opowiadań A.A. Milne’a w wykonaniu najlepszych współczesnych pisarzy dla dzieci z nowymi pięknymi ilustracjami w stylu E.H. Sheparda i w znakomitym tłumaczeniu Michała Rusinka.



Jedną z moich ulubionych bajek w dzieciństwie zdecydowanie był ,,Kubuś Puchatek''. Lubiłam oglądać przygody w Stumilowym Lesie, jak i czytać o nich. W moim rodzinnym domu było wydanie książki A.A. Milne'a jeszcze z 1988 roku, które jest kilka lat starsze ode mnie. Jednak bardzo je lubiłam i trzymałam je na swojej półeczce z książkami. 90 urodziny Misia o bardzo małym rozumku to idealna okazja by wrócić do przygód tego zabawnego i lubianego w dzieciństwie (chociaż nie tylko) bohatera. 

,,Nowe przygody Kubusia Puchatka" zawiera cztery przygody Kubusia Puchatka i przyjaciół. Każda z przygód dzieje się w innej porze roku. Dzięki temu mamy możliwość patrzeć na Stumilowy Las, który się zmienia w ciągu całego roku. Oprócz opisu wydarzeń mamy również piękne większe, jaki i mniejsze ilustracje, które pojawiają się na prawie każdej stronie. Autorem rysunków jest Mark Burgess. Nie znałam wcześniej prac tego pana, ale jestem pod wrażeniem talentu. Z wielką chęcią zatrzymywałam się na moment i przyglądałam się ilustracjom, które przedstawiały przeczytane przeze mnie, przed chwilą, sceny.

Od kiedy tylko przyszła do mnie książka ,,Nowe przygody Kubusia Puchatka" miałam ochotę po nią sięgnąć. Jednak powstrzymywałam się, bo stwierdziłam, że muszę skończyć to co już zaczęłam. Gdy tylko zabrałam się do czytania, byłam bardzo szczęśliwa. Czytanie o Kubusiu Puchatku, Prosiaczku, Krzysiu, Kłapouchym i innych wywoływało u mnie radość. Ci bohaterowie kojarzą mi się z fajną częścią dzieciństwa, a nowi autorzy nie zawodzą i potrafią odwzorować charakter postaci stworzony przez A.A. Milne'a. 

,,Nowe przygody Kubusia Puchatka" sprawią radość i frajdę nie tylko tym najmniejszym, ale ci trochę więksi również się tu odnajdą, czego jestem doskonałym przykładem. Polecam!

Ocena 6/6

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Puchatka <3 mam ogromny sentyment do tego misia i jego przyjaciół.

    Pozdrawiam,
    ksiazkowa-przystan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się tę wydanie Kubusia 😍 Muszę je sobie sprawić. Same przygody i mądrości tego słodkiego misia są cudowne 💖

    Pozdrawiam serdecznie,
    papierowalowczyni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!