piątek, 21 grudnia 2018

Nowe przygody Mikołajka. Kolejna porcja - R. Goscinny, J. Sempe

 Mikołajek znowu rozrabia!
Mały urwis wraca z kolejną porcją przygód. Chłopaki przekupują Ananiasza – klasowego pupilka, razem buntują się przeciwko Rosołowi, a Kleofas awansuje z ostatniego na przedostatnie miejsce w klasie. Kumple, których Mikołajek wciąż na nowo przedstawia, bo nigdy nie pamięta, czy już to kiedyś zrobił, zawsze mają mnóstwo nowych pomysłów. A psocić można wszędzie: w salonie fryzjerskim, na basenie czy w fabryce czekolady. Będzie wesoło!








Po przeczytaniu ,,Nowe przygody Mikołajka" nie mogłam się doczekać poznania kolejnych opowiadań o tym urwisie. Te 80 opowiadań przejęło moje życie i nie byłam w stanie wyobrazić sobie kolejnego dnia bez Mikołajka. Na szczęście nie musiałam długo czekać, gdyż miałam na półce kolejną część. Sięgnęłam po nią od razu. 

,,Nowe przygody Mikołajka. Kolejna porcja" to kolejne 45 opowiadań wydane już po śmierci twórcy Mikołajka. Opatrzone również rysunkami Sempego. To kolejna porcja niesamowitych przygód, które wciągają od pierwszej strony i trudno jest się z nimi rozstać. Niechętnie odkładałam książkę na bok, ale również miałam opór by czytać dalej, bo to oznaczało, że szybciej skończą mi się strony do czytania, a wiedziałam, że to będzie smutna chwila. Udało mi się rozłożyć czytanie na trzy dni, co uważam za wyczyn, gdyż ogromnie ciągnęło mnie do czytania tej pozycji.  

Te zabawne przygody wciągną niejedne dziecko, jak i niejedną osobę dorosłą. Bardzo się cieszę, że poznałam Mikołajka i na pewno nie raz do niego wrócę. Te lekkie i dowcipne historie poprawiają humor i sprawiają, że chcesz zostać w tym świecie najdłużej jak można. Zdecydowanie polecam!

Ocena 5,5/6

1 komentarz:

  1. Kocham Mikołajka 😍 Jego postrzeganie dorosłych i ich spraw jest przecudowne,a przy tym śmieszne. Bardzo tu u Ciebie miło :)

    Pozdrawiam,
    papierowalowczyni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!