wtorek, 19 lipca 2011

Lovely Blog Award

Dzięki uprzejmości autorek blogów od-deski-do-deski oraz kawa-ze-smietanka zostałam nominowana do nagrody One Lovely Blog Awar, za co serdecznie dziękuję.


Zasady:
- napisz u siebie podziękowania i wklej link blogera, który cię nominował,
- napisz o sobie siedem rzeczy,
- nominuj szesnaście innych, cudownych blogerów (nie można nominować osoby, która cię nominowała),
- napisz im komentarz, by dowiedzieli się o nagrodzie i nominacji. 


7 rzeczy o mnie:
1. Do czytania książek zachęciła mnie mama po tym jak się pokłóciłam z koleżanką mówiąc, że książki nigdy mnie nie zranią.
2. Uwielbiam przedmioty ścisłe, którymi zaraziły mnie różne osoby. Matematyka - hmm trudno powiedzieć, na pewno nauczycielka, która była bardzo dobro i której mi brakuje oraz starszy brat, który odnosił sukcesy z tego przedmiotu. Chemią koleżanka, która zaczęła mówić, że chce iść na medycynę, a że na niej liczy się chemia to razem zaczęłyśmy się jej uczyć i stałyśmy się najlepszymi w klasie. W świat fizyki wciągnął mnie chyba młodszy brat, który oglądał na okrągło Discovery ,,Pogromcy mitów" potem zaczęłam słuchać na lekcjach i uznałam, że mi te się one strasznie podobają.
3. W przyszłości chciałabym zostać lekarką.
4.  Jestem bardzo cichą osobą. Na lekcji, kiedy było trzeba napisać(anonimowo) jaka jest osoba twoim zdaniem o mnie pojawiały się w kółko trzy cechy miła, sympatyczna, cicha (chociaż ludzie, którzy znają mnie bardziej nigdy tak o mnie nie powiedzą).
5. Uwielbiam kupować biżuterię, lecz rzadko kiedy ją noszę.
6. Kocham białą czekoladę, nawet mam balsam do ust o takim zapachu.
7. Nie lubię koloru różowego, chociaż mam pokój tego koloru.

Lista szesnastu blogów (kolejność przypadkowa):
 
Udział w zabawie nie jest obowiązkowy.

13 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuje za nominację :) Muszę powiedzieć, że się nie spodziewałam, aczkolwiek była to bardzo miła niespodzianka :) Też kocham białą czekoladę i nie znoszę koloru różowego. I mnie wiele osób bierze mnie za bardzo cichą osobę, chociaż w towarzystwie rodziny i najbliższych przyjaciół wcale za taką nie uchodzę :)

    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje za nominację.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie dziękujęza nominację :).
    Swego czasu też kochałam białą czekoladę, ale teraz jest już nieco dla mnie za słodka i przerzuciłam się na gorzką i mleczną (czystą. Bez żadnych dodatków).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za nominację:))). W zabawie nie wezmę udziału, bo musiałabym wybrać tylko 16 blogów, a to w moim wypadku nie wykonalne:D. Trzymam kciuki za medycynę. Z pewnością będziesz świetną lekarką:)))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  4. @Jennifer Laugh babcia ciągle mi gorzką albo mleczną kupuje to w końcu się przejadłam ;p

    @kasandra_85 Wielkie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za nominację! Nie mam pojęcia o co w tym chodzi, ale udział wezmę xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Ci, Annie, ślicznie za taką nominację! Nawet nie wiesz, jak bardzo się cieszę widząc, że komuś moje magiczne widma się podobają :) Każde takie wyróżnienie owocuje u mnie nowymi pokładami weny i radości z blogowania (która oczywiście nigdy nie ustaje). Cieszę się bardzo, że ten nasz książkowy świat tak się powiększa, a i poznajemy siebie coraz lepiej. Jednak jeszcze bardzo niedawno temu brałam udział w zabawie w opowiadanie tajemnic i naprawdę nie przychodzi mi do głowy nic ciekawego, co mogłabym jeszcze napisać. Dlatego też nie rezygnuję z udziału w zabawie zupełnie, ale nie gwarantuję, że uda mi się na coś wpaść. Gdybym jednak miała napływ szalonej weny, obiecuję wykorzystać ją właśnie w tej zabawie :)
    Serdeczne uściski wysyłam w Twoją stronę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację ;)

    Ja też lubię biała czekoladę i mam sporo biżuterii, zwłaszcza takiej hand made ;) W praktyce jednak nosze tylko określoną część z mojej kolekcji.

    OdpowiedzUsuń
  8. dziękuję za nominację :) podobnie jak ty jestem cichą osobą za to za czekolada nie przepadam, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za nominacje ;) Jest mi niezmiernie miło :D Także kocham białą czekoladę. Często się zgłaszam na zajęciach, ale taka cecha jak "cicha" przy podobnych zabawach, dość często się pojawia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie małe dzieci nie lubią :(.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ziękuję za nomicnaję :-D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!