czwartek, 12 lipca 2012

Bratnie dusze - Elizabeth Chandler

Tristan wie, że niełatwo być aniołem, zwłaszcza gdy pragnie się nie tylko dotrzeć z przesłaniem do ukochanej osoby, która nie wierzy w jego istnienie, lecz także rozwiązać kryminalną zagadkę i zapobiec kolejnej zbrodni. Dotąd udało mu się ocalić Ivy, lecz co skrywa przyszłość?













Ivy po śmierci ukochanego Tristan przeżywała nie łatwe chwile. Jej wiara w istnienie aniołów wypaliła się po strasznym wypadków, w którym także brała udział. Na przekór losowi jej chłopak po śmierci właśnie stał się aniołem i teraz ze wszystkich sił próbuje się z Ivy skontaktować. Ivy właśnie zaczyna nowy rok szkolny. Za jej plecami co raz bardziej huczy od plotek po tym jak chciała popełnić samobójstwo. Sama dziewczyna nie pamięta tego wydarzenia i nie wie co ją do tego skłoniło, a teraz na dodatek co raz częściej wokół niej dzieją się dziwne wydarzenia.

,,Bratnie dusze" jest już trzecią częścią cyklu ,,Pocałunek anioła", ale pierwszą w której znajdziemy niewiadome, pewną zagadkę, która mnie niezmiernie wciągnęła. Każda z części tego cyklu miała innych czynnik, który mi się podobał. W tej książce znajdziemy wydarzenia, które osłane są pewną tajemnicą, którą czytelnik chce jak najszybciej poznać, co sprawia, że jak raz się weźmie książkę do ręki to jej się nie wypuszcza póki się nie skończy. 

O tej części mogę na pewno powiedzieć, że mnie zaskoczyła, gdyż znajdziemy w niej rozwiązania wszystkich do tej pory nagromadzonych zagadek przez wszystkie trzy części, więc jest to część rozwiązująca całe do tej pory nagromadzenie napięcie. Co sprawia, że po przeczytaniu jej ma się wrażenie jakby zamykała ona już cykl, ale tak nie jest. W Polsce możemy przeczytać już czwartą część, więc teraz zostało mi zastanawianie się co autorka wymyśliła do następnych części.  

Ocena 5,5/6
Za książkę bardzo dziękuję!!


Cykl,,Pocałunek anioła"
3. Bratnie dusze 
4. Wieczna tęsknota
Zakupić w dobrej cenie można tutaj

7 komentarzy:

  1. Czytałam 2 poprzednie części i czekam aż 3 wpadnie w moje ręce. Całkiem przyjemna seria, choć nie rzuca na kolana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam, że na okładce jest Elena z Pamiętników Wampirów ;) podobna dziewczyna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może kiedyś się kusze na tę serię, kto wie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tej książce, a wydawało mi się, że mam pod kontrolą ukazywanie się nowości fantasy i młodzieżowych. No, cóż. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do siebie na wygrywajkę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie czytałam tej serii, ale taka tematyka jeszcze mi się nie przejadła, więc może się zdecyduję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza część jeszcze przede mną.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!