poniedziałek, 10 października 2011

Pomiędzy - Tara Hudson

Śmierć nas nie rozłączy...
Unosząc się w wodach ciemnej rzeki, Amelia jest świadoma tylko jednego – tego, że nie żyje. Nie wie, kim była przed śmiercią, nie wie, dlaczego i w jaki sposób umarła. Skazana na wieczne dryfowanie w bezczasie, zamknięta w pułapce, Amelia jest tylko szeptem w mroku, cichym, nieszczęśliwym cieniem dziewczyny, którą kiedyś, być może, była.
Nagle wszystko się zmienia.
Jako duch, Amelia nie może pomóc chłopakowi, który tonie w bezdennej rzece. Może tylko życzyć mu szczęścia. A jednak, w krótkiej chwili porozumienia, która nigdy nie powinna nastąpić, dzieje się coś dziwnego i Joshua nie umiera.
Kim jest Amelia? Kto skazał ją na śmierć? Zafascynowany cieniem chłopak angażuje się bez pamięci w dziwny związek, żyjąc nadzieją na to, że któregoś dnia wspólnie z Amelią rozwikła jej zagadkę. Chwile szczęścia są krótkie, przyszłość zaś niemożliwa... Zły duch imieniem Eli chce za wszelką cenę wciągnąć zmarłą dziewczynę z powrotem w otchłań. Tym razem na zawsze.

Jako fanka wydawnictwa Jaguar na bieżąco śledzę jego różne strony. Już od jakiegoś czasu zrobiło się głośno o tej książce. Zanim jeszcze została wydana uzbierała sporo swoich fanów. Minął już pewien czas od premiery, a ja jeszcze nie usłyszałam złego słowa o tej książce. Nic dziwnego, że zrobiła taki szum wokół siebie, ta książka zdaje się być dla mnie idealna.

Amelia poznajemy jedenaście lat po śmierci. Nie pamięta wiele o swoim życiu, ale gdy poznaje Joshua w niecodzienny sposób, chętnie się dowiaduje coś o nim. Joshua pochodzi z rodziny Medium, po tak zwanym przebudzeniu jest pełnoprawnym widzącym i słyszącym duchy. Chłopak po wybyciu ze szpitala poszukuje dziewczyny, którą widział w rzece. Amelia nie jest za bardzo przekonana do niego, lecz po niedługim czasie się to zmienia. I w taki nietypowy sposób rozpoczyna nam się przygoda z tą książką. 

Ta książka jest coś co o czym szybko nie zapomnimy, poczynając od okładki książki, która jest taka sama jak oryginał, hipnotyzująca, po tytuł, który wpada w pamięć i nie chce z niej wylecieć, kończąc na ostatnim słowie książki. 

Nie pamiętam kiedy ostatnio wciągnęła mnie tak jakaś książka jak ta. Nie mogłam się od niej oderwać, choć wiedziałam, że muszę gdyż na następny dzień mam do szkoły i nie mogę czytać jej pół nocy. 

,,Pomiędzy" jest to książka, którą bardzo szybko się czyta, nie ma tu wydłużających się, męczących nas opisów. Bez zbędnych dodatkowych słów mogę śmiało powiedzieć, że nie znalazłam w niej żadnych wad i jest to książka, którą warto przeczytać, choćby dlatego by poznać nowy rodzaj romansu paranormalnego między duchem, a człowiekiem.  

Ocena 6/6
Za książkę bardzo serdecznie dziękuję!!

13 komentarzy:

  1. Cieszę się, że tak etuzjastycznie została przyjęta ta książka przez ciebie. Sama mam na nią wielką ochotę i już rozglądam się za nią, aby ją kupić.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym ją przeczytać. Mam nadzieję, że i mi się spodoba:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że Ci się podobała:) Na mnie też zrobiła bardzo dobre wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę, że tobie tez sie spodobała :D Ja uwielbiam Pomiędzy ^^ W dodatku duchy... nie naprawdę, jak tej ksiazki nie kochać ? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mimo aktualnej niechęci do tego typu historii, "Pomiędzy" jakimś cudem zaczęło mnie kusić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam już o niej wiele dobrego i mimo, iż nie mam na razie ochoty na żadne fantasy za tą się rozejrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście, już czeka na półce na swoją kolej :D Już nie mogę się doczekać, kiedy ją przeczytam, tak zachwalacie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Brzmi bardzo ciekawie. Ale ja tu dawno nie byłam a tyle zmian się wydarzyło :P Niestety ja nie mam teraz tak wiele czasu na czytanie ale przynajmniej mogę sobie na Twoim blogu poczytać co jest teraz ciekawego lub nie. Buziaczki kochana :**

    narratorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Już nie mogę doczekać się, kiedy ta książka do mnie dotrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wielką ochotę na tą książkę - również nie słyszałam ani jednej negatywnej opinii na jej temat. A historia jest świetna, jestem bardzo ciekawa, jak się skończy...

    OdpowiedzUsuń
  11. interesująca tematyka, poza tym nie czytałam o tej książce negatywnych pinii, dopisuję więc ją do mojej listy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam historie o duchach dlatego też "Pomiędzy" spodobało mi się bardzo. Obecnie czytam "Światła pochylenie" i...naprawdę polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie naprawdę się podobała, choć nie należę do fanów duchów. Miała coś magicznego w sobie, więc bardzo cieszę się, że dopadłam w swoje łapki :)
    Dodaję do obserwowanych i mam nadzieję tutaj częściej wpadać. Zapraszam również do mnie :D
    Em.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!