niedziela, 14 listopada 2021

Seryjni.pl - Maciej Szymczak

Osiem opowiadań zainspirowanych życiorysami największych polskich seryjnych morderców. Zwyrodnialcy, gwałciciele, sadyści, kaci i mordercy. Bestie mordujące dla przyjemności, których czynami kierował chory umysł.
Maciej Szymczak przenosi nas do świata w którym każdy z nas może stać się ofiarą. Brutalne historie o różnym natężeniu klimatycznym, jednak dedykowane dla czytelników o mocnych nerwach. 

 

 

 

 

 

Kilka lat temu zainteresowałam się kryminalistyką po przeczytaniu pewnej książki. Moje zainteresowanie bardziej skupiło się na metodach kryminalistycznych i prawidłowym przeprowadzaniu śledztwa niż na przestępcach. Słyszałam o kilku bardziej znanych, ale bardzo często nie umiem powiedzieć jakie przestępstwo popełnili. Ostatnio, naszła mnie chęć, aby poszerzyć swoją wiedzę o mordercach. A nie ma przyjemniejszego sposobu na poszerzenie wiedzy niż przeczytanie książki. Wybrałam do tego książkę Macieja Szymczaka pod tytułem „Seryjni.pl”.

Od początku wiedziałam, że „Seryjni.pl” to zbiór opowiadań inspirowanych życiem i zbrodniami polskich przestępców. Nie spodziewałam się, że te opowiadania są takie obrazowe. Szczegółowo pokazują do czego jest zdolny człowiek. Opisane historie w książce pana Szymczaka są zarówno fascynujące jak i przerażające. Autor stworzył niezwykłe opowiadania, których treść zostanie w mojej głowie. Bardzo plastycznie posługuje się piórem i potrafi stworzyć wciągające historie. Byłam ciekawa każdego rozdziału i żaden mnie nie zawiódł.

Pan Szymczak stworzył niezwykle klimatyczne i nastrojowe opowiadania inspirowane sławnymi, polskimi mordercami. Zamknął je w zbiorze pod tytułem „Seryjni.pl”, który wciągnął mnie od pierwszego rozdziału. Każda opisana historia była ciekawa i zaskoczyła mnie czymś innym. Spodobało mi się, że nie przestawił suchych faktów, tylko postanowił stworzyć fabularyzowane historie z dodatkiem grozy. Z chęcią przeczytałabym więcej takich historii.

Wydawnictwo Phantom Books

6 komentarzy:

  1. Skoro te opowiadania są tak nastrojowe to może się skuszę na tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej wolą sięgać po dłuższe formy wypowiedzi, ale ten zbiór opowiadań mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie, napewno sporo osób chętnie przeczyta tą książkę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Od siebie dodam, że lubię formę opowiadań. Być może się skuszę - w bliższej lub dalszej przyszłości :-) . Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię kryminały, ale nie czytałam jeszcze książki która byłaby oparta na faktach o seryjnych mordercach, ciekawe czy by mi przypadła do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe podejście do tematu.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!