niedziela, 23 października 2022

Wzgórze Niezapominajek - Anna Bichalska

 

Miał być piękny ślub i szczęśliwe życie we dwoje, ale plany rozwiały się w kilka godzin. Lena wyjeżdża do rodzinnej miejscowości nad jeziorem, by w bezpiecznym domu babci leczyć złamane serce. Tam odkrywa, że przyjaciółka z dawnych lat, Julia, która zmarła przed rokiem, coś jej zostawiła. W szkatułce w niezapominajki czeka list i wskazówki do odkrycia tajemnic, które dotyczą Leny, Julii i paru bliskich osób. Lena postanawia wyjaśnić wszystkie sekrety i poznać prawdę - nie tylko o sobie.

Dwa lata temu sięgnęłam po swoją pierwszą książkę autorstwa Anny Bichalskiej. Lubię czytać obyczajówki polskich autorek i ta także przypadła mi do gustu. Zainteresowała mnie tym, że pojawiła się w niej pewna zagadka. Później się przekonałam, że w pozostałych książkach autorki także się pojawiają różne niewiadome, tajemnice do odkrycia. Przeczytałam drugą i trzecią część serii, więc pora była, aby w końcu poznać się z pierwszą, czyli „Wzgórzem Niezapominajek”.

„Wzgórze Niezapominajek” to był dla mnie taki powrót do znanych już mi trochę bohaterów. Poznałam jednak ich przeszłość. W kolejnych częściach głównymi bohaterami były inne postacie, lecz te z pierwszej części gdzieś tam w tle się pojawiały. Byłam ciekawa jaką tym razem autorka skroi zagadkę i się nie zawiodłam. Tym razem tyczyła się nie tylko przeszłości bohaterki, ale także wraz z nią podążałam za wskazówkami pozostawionymi przez nieżyjącą już przyjaciółkę. Po raz kolejny byłam ciekawa rozwiązania i autorce udało się mnie zaskoczyć. Nie udało mi się rozwiązać i odgadnąć skomplikowanej przeszłości bohaterów.

„Wzgórze Niezapominajek” to było moje trzecie spotkanie z twórczością Anny Bichalskiej i po raz trzeci jestem bardzo zadowolona z tego co dostałam. Polubiłam bohaterów, trzymałam kciuki za Lenę, chciałam, aby jej się wszystko ułożyło. Pojawiła się też dobrze opisana zagadka. Zaintrygowała mnie i z podekscytowaniem śledziłam kolejne kroki do jej rozwiązania. Lubię czytać takie książki jak „Wzgórze Niezapominajek” i jestem już ciekawa kolejnej książki pani Bichalskiej.

Wydawnictwo Harper Collins 

9 komentarzy:

  1. Również planuję sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze Twórczości Autorki. Po tego typu lektury sięgałem częściej, ale w czasach jeszcze istnienia bloga Imperium Lektur 2 . Pozdrawiam , i mam wiadomość dla Agnieszki - nie mogę wejść na jej bloga, a gdy wejdę, zawiesza mi laptopa : / .

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja jeszcze nie poznałam prozy tej autorki, ale wszystko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzgórze Niezapominajek... Jaki ładny tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zaintrygowana tą pozycją, jeszcze nie miałam okazji poznać twórczości autorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie przeczytam tę książkę i zapoznam się z twórczością autorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam twórczości Anny Bichalskiej, ale zaintrygowała mnie fabuła powyższej książki, dlatego w wolnej chwili zamierzam poznać ją bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam inną książkę autorki i bardzo mi się podobała. Nie wykluczam, że sięgnę i po tą

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!