czwartek, 20 kwietnia 2023

W ułamku sekundy - Alex Kava


 Nazwali go Kolekcjonerem. Traktował ofiary jak cenne okazy, a potem zabijał je w niewyobrażalnie okrutny sposób. Agentka specjalna Maggie O’Dell przez dwa lata śledzi każdy jego krok, ale on bawi się z nią w kotka i myszkę. Udaje jej się go schwytać, jednak Albert Stucky ucieka z więzienia i wciąga ją do kolejnej rundy przerażającej gry. Maggie poluje na psychopatę, próbuje wejść w jego skórę, poznać jego myśli i uczucia, ale on wciąż wyprzedza ją o ułamek sekundy. Czy schwytanie Stucky’ego stanie się jej obsesją? Czy jemu uda się obudzić najciemniejszą stronę jej natury?

Lubię sięgać po kryminały, a nazwisko Alex Kavy kojarzy mi się właśnie z tym gatunkiem. Miałam już okazję przeczytać kilka książek przez nią napisane i mi się spodobały, więc bez większych obaw sięgnęłam po kolejną jej książkę. Tym razem miałam okazję przeczytać książkę pod tytułem „W ułamku sekundy”. Byłam ciekawa historii, a zapowiadała się na naprawdę brutalną i intrygującą.

Już kilka pierwszych stron wzbudziło moje zainteresowanie. Coś się zadziało i to niebezpiecznego. Chciałam wiedzieć, jak wpłynie to na dalsze wydarzenia. Po przeczytaniu kilku kolejnych rozdziałów zaczęłam przeczuwać, że wydarzenia z przeszłości, o których opowiadają bohaterowie mogły już być kiedyś opisane w książce. Sprawdziłam i rzeczywiście „W  ułamku sekundy” to druga część serii o agentce O’Dell. Nie czułam, żeby czegoś mi brakowało, aby zrozumieć czytaną historię. Po prostu da się poznać, że to nie jest pierwsza część czy też pojedyncza historia.

Historia sama w sobie jest wciągająca. Podobała mi się ta niebezpieczna gra między mordercą a organami ścigana. Podczas czytania czuć trochę, że książka została napisana dwadzieścia lat temu, gdyż nie występują tu chociażby nowoczesne rozwiązania technologiczne. Jednak to nie przeszkadzało mi, aby czerpać frajdę w śledzeniu bohaterów i wraz z nimi rozwiązywać zagadkę kryminalną. 

Po skończeniu książki „W ułamku sekundy” byłam zadowolona z tego co przeczytałam. Czas spędzony z tą książką był przyjemny, a historia porywająca. Zaraz po skończeniu miałam ochotę od razu wskoczyć do kolejnej przygody z agentką O’Dell. Na szczęście jest ich jeszcze kilkanaście, więc czeka mnie wiele kryminalnych wieczorów.

Wydawnictwo HarperCollins

4 komentarze:

  1. Wstyd się przyznać, ale nie poznałam jeszcze twórczości tej autorki. Jestem jej bardzo ciekawa,więc to się na pewno zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiedyś bardzo zaczytywałam się w książkach autorki

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze, że książka wciąga. To lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Brzmi interesująco, myślę, że ta książka spodobałaby mi się :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!