niedziela, 21 lutego 2021

Stos - Greta Drawska

 Prokurator Wanda z niepokojem przygląda się ciału kobiety na śniegu. Wargi ofiary spina mosiężna kłódka. Szybko się okazuje, że zabita to miejscowa miłośniczka babskich plotek i tarota. Kto chciał zamknąć jej usta?

Zanim Wanda Just i podkomisarz Piotr Dereń zdążą wpaść na jakikolwiek trop, już robi się głośno o nowej zbrodni na Górze Czarownic. Tymczasem zbliża się sylwester, ale żadne z nich nie jest w nastroju do świętowania. Wanda całymi nocami ślęczy nad zdjęciami sprzed lat, próbując dopasować elementy układanki. Rozprasza ją migająca ikonka czatu. Ale chyba nawet pani prokurator może czasem poflirtować, prawda?

 

 

Lubię czytać polskie kryminały. Z wielką chęcią poznaję nowych autorów. W zeszłym roku poznałam Gretę Drawską i jej książkę pod tytułem „Rytuał”. Wspominam ją bardzo dobrze i nie mogłam się doczekać jej kontynuacji. W końcu, w moje ręce trafiła ona, czyli „Stos”. Spodziewałam się, że będzie to kolejny świetny kryminał, który zaskoczy mnie historią i ostatecznym rozwiązaniem zagadki. Czy tak też się stało?

Gdy zaczynałam czytać książkę „Stos”, to w mojej głowie pojawiły się myśli, że spędzę teraz miły czas z zagadkową historią, która pobudzi mój mózg do pracy. Tak też się stało. Opisywana historia bardzo szybko mnie wciągnęła i równie szybko zaczęłam się zastanawiać, jakie będzie rozwiązanie tej sprawy kryminalnej. Oprócz ciekawej zbrodni dostałam też więcej informacji o głównych bohaterach, a bardzo ich polubiłam, więc z chęcią bliżej ich poznałam.

„Stos” to kolejny bardzo dobry kryminał Grety Drawskiej. Czyta się go w ekspresowym tempie i z pełnym zainteresowaniem. Znalazłam w niej kilka szczegółów, które nie za bardzo mi podpasowały, ale nie wpływają one za bardzo na moją ogólną ocenę. Jeśli będę o niej za jakiś czas wspominać to myślę, że będę wspominać tylko o jej plusach i na pewno będę polecać tę serię jako dobrą serią kryminalną. Zdecydowanie polecam!

Ocena 5/6

7 komentarzy:

  1. Jestem bardzo ciekawa tej książki. Pierwsza była bardzo wciągająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie czytałam dobrego kryminału, ale skoro ten wypadł dobrze, będę go mieć na oku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie czytałam jeszcze żadnego kryminału tej autorki. Poszukam w swojej osiedlowej bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz czytam o tej książce, ale jestem jej bardzo ciekawa. ��

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kryminały, a o tej autorce jeszcze nie słyszałam. Czas najwyższy nadrobić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko sięgam po takie książki, jednakże ta mnie zaciekawiła :D
    Zapisałam sobie tytuł :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!