piątek, 3 czerwca 2022

Ośmiornica - Matt Shaw

 

HP Lovecraft zostawił Go śpiącego na dnie południowego Pacyfiku. Teraz Matt Shaw obudził Cthulhu! Z rosnącym długiem, jej kariera nie zmierzała w kierunku na który liczyła, Jessica Ann podjęła pracę modelki na wystawnym przyjęciu Larsena. To, co powinno być łatwym zarobkiem i miłym wieczorem, szybko przybiera koszmarny obrót, gdy zostaje uwikłana w spisek mający przebudzić Wielkich Przedwiecznych. Prawdziwa jazda dla miłośników pełnego przemocy i seksu horroru!

Bywają takie książki, które mnie do siebie czymś przyciągają. Bywa, że jest to ładna okładka albo ciekawy opis. Czasem jest to dobre polecenie przeczytane gdzieś w Internecie. W przypadku książki „Ośmiornica” był to najpierw tytuł, a później opis. Zapowiadało się, że będzie to dziwna historia. To sprawiło, że jeszcze bardziej byłam jej ciekawa. Zainteresowało mnie jak mogło wyjść połączenie Wielkiego Przedwiecznego z powieścią erotyczną.

Początek książki „Ośmiornica” był lekki. Poznałam bohaterki, trochę się o nich dowiedziałam. Pojawiały się wstawki związane z seksem. Historia wydawała się być zwyczajna. Czułam, że powoli się rozkręca i czymś mnie zaskoczy. Czekałam na to. Najpierw zaczęło się robić niecodziennie, trochę dziwnie, a to wszystko po to, aby na koniec zaatakować z grubej rury. Po zakończeniu miałam ochotę tylko wykrzyczeć niecenzuralną wersję pytania: „Co tu się stało?”.

Po książkę „Ośmiornica” sięgnęłam po to, aby poznać dziwną historię, bo taka się zapowiadała. Zaczęło się niewinnie, zwyczajnie, a to wszystko, aby mocno się zakończyć. Takiego zakończenia nie da się domyślić. Jest bardzo dziwne, ale jednocześnie sprawiło, że chce się dowiedzieć, co stało się dalej. Na szczęście „Ośmiornica” jest pierwszą częścią trylogii, więc będę mieć możliwość poznania kontynuacji tej historii.

Wydawnictwo Phantom Books

8 komentarzy:

  1. Niestety nie dla mnie, pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ jestem ciekawa tego zakończenia, o którym piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mocno kusisz. Jestem ciekawa tej historii.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi nawet ciekawie, choć to raczej lektura nie dla mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie również ona przyciąga

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię dziwne historie, więc nie mówię nie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakoś nie przemawia do mnie ta książka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem pewna, czy to coś dla mnie, ale chętnie bym ją przeczytała dla samego zakończenia ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!