poniedziałek, 15 marca 2021

Moje śliczne - Karin Slaughter

Pewnego dnia dziewiętnastoletnia Julia zniknęła bez śladu. Tragedia na zawsze naznaczyła jej najbliższych. Ojciec popełnił samobójstwo, a siostry, Claire i Lydia, zerwały ze sobą kontakt.

Mija dwadzieścia lat. Paul, mąż Claire, wpływowy milioner, zostaje zamordowany. Przeglądając jego rzeczy, Claire odkrywa przerażające nagrania, na których ktoś brutalnie gwałci i morduje dziewczyny. Czy Paul miał z tym coś wspólnego, czy tylko oglądał te filmy? Czy przez osiemnaście lat żyła pod jednym dachem z psychopatą?

Claire i Lydia, dotąd mocno skonfliktowane, rozpoczynają prywatne śledztwo, które okaże się bolesną wędrówką w przeszłość, dowodem, że czas nie leczy wszystkich ran. Siostry docierają blisko prawdy, a komuś bardzo zależy, by nigdy nie wyszła na jaw.

 

Karin Slaughter poznałam przy okazji serii o Willu Trencie. Jej twórczość przypadła mi do gustu i zaplanowałam, że przeczytam coś więcej. Z cyklu o Willu zapoznałam się jedynie z dwiema częściami. Ostatnio, udało mi się sięgnąć po pojedynczą historię, która nosi tytuł „Moje śliczne”. Byłam bardzo ciekawa czy autorka znowu mnie zadowoli, czy jednak rozczaruje. Miałam głęboką nadzieję, że jednak znowu natrafiłam na wciągającą historię.

Do książki „Moje śliczne” podeszłam bardzo pozytywnie, gdyż nazwisko Slaughter kojarzy mi się na razie wyłącznie z dobrymi historiami. Mimo wszystko bardzo się ucieszyłam, kiedy okazało się, że jest to kolejna wciągająca książka. Mimo że książka nie należy do małostronicowych to można ją bardzo szybko przeczytać. Podczas czytania miałam wrażenie, że płynę przez historię i jestem bezboleśnie przenoszona do kolejnych wydarzeń.

„Moje śliczne” to bardzo dobra książka. Od początku natykamy się na różne zagadki, tajemnice, które wcale nie tak łatwo rozwiązać przed bohaterami. Zakończenie mnie zadowoliło. Nie spodziewałam się, że opowiadana historia pójdzie w taką stronę. „Moje śliczne” to kolejna książka, która udowadnia, że pióro pani Karin Slaughter mi pasuje, a jej książki przynoszą mi wszystko czego oczekuję od dobrego thrillera.

Ocena 5/6

7 komentarzy:

  1. Lubię tajemnice w tego typu książkach, więc jeśli będę miała okazję, przeczytam tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wysoka ocena zachęca do przeczytania książki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo o tej książce słyszałam, ja jeszcze nie poznałam twórczości autorki, ale mam ochotę to zmienić. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam okazji jej czytać, a od kilku lat chodzi mi po głowie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę miała ten tytuł na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej autorki, ale brzmi ciekawie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!