środa, 24 marca 2021

Kim dla ciebie jestem? - Beata Majewska

Klasyczna sytuacja – dwójka młodych ludzi i… wpadka. Susan zwykle zachowuje się ulegle wobec Calvina, zdecydowanie przemocowego gościa, tym razem jednak przymuszona przez chłopaka do pozbycia się ciąży, staje okoniem. Trochę dlatego, że tak wyszło. Ale nie tylko dlatego. Mimo że nie ma gdzie mieszkać, nie ma pracy, na dodatek wie, że musi uciekać przed ojcem swojego dziecka, bo spotkanie mogłoby skończyć się tragicznie…Patrick, spadkobierca rodzinnej fortuny, ma ułożyć sobie przyszłość z Hope. Dokładnie wiadomo, jak dalej potoczy się jego życie z akceptowaną przez rodziców narzeczoną, pochodzącą oczywiście z odpowiednich sfer i legitymującą się stosownymi manierami oraz wykształceniem. Los jednak zdecydował o przetasowaniu talii kart – i tak oto na drodze Patricka pojawia się Susan, a jego dokładnie zaplanowane życie diabli biorą… 

W ostatnim czasie przeczytałam sporo książek należących do gatunku fantasy lub kryminał. Jednak człowiek nie tylko takimi książkami żyje. Czasem lubię sięgnąć po coś lżejszego. Od czasu do czasu będzie to książka kierowana do dzieci, a innym czasem będzie to lekki romans. Tym razem skusiłam się na tę drugą kategorię. Od książki „Kim dla ciebie jestem?” nie oczekiwałam zbyt wiele. Byłam po prostu ciekawa czy mi się spodoba.

Moje początku z książką „Kim dla ciebie jestem?” były średnie. Nie do końca podobało mi się to co czytam. Jednak dałam jej szansę i czytałam dalej. Później, historia mnie zaciekawiła. Chciałam się dowiedzieć, jak rozwinie się relacja między głównymi bohaterami. Mimo mojej ciekawości to nie do końca czerpałam przyjemność z czytania tej książki, gdyż pojawiały się małe zgrzyty między mną, a bohaterami. Po prostu nie polubiłam głównych bohaterów. Do gustu bardziej przypadły mi postacie drugoplanowe takie jak kierowca, sekretarka.

„Kim dla ciebie jestem?” to było moje pierwsze spotkanie z twórczością pani Beaty Majewskiej. Myślę, że zapamiętam je jako niewymagające, łatwe w czytaniu z drobnymi minusami. Z chęcią sprawdzę inne książki tej autorki, gdyż bardzo spodobał mi się jej styl pisania. Myślę, że inne historie, w których występują inni bohaterowie mogą bardziej przypaść mi do gustu.

Ocena 4/6
Wydawnictwo Jaguar 

5 komentarzy:

  1. Jeszcze zastanawię się nad lekturą tej książki, ale jeśli zdecydują się ją przeczytać, to na pewno nie będzie to mój priorytet czytelniczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię bardzo powieści autorki, więc tę mam w planach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję, że nie planuję czytać na razie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba nie dla mnie, już sama okładka mi się nie podoba.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!