sobota, 29 maja 2021

Nie zapomnę o tobie - Monika Michalik

Emilia nie wierzy w miłość. Po tym jak ojciec odszedł do innej, mama wychowała ją sama. To ona nauczyła dziewczynę, że zawsze, niezależnie od sytuacji, trzeba walczyć o swoje i podążać za marzeniami. Gdy więc pojawia się szansa na pracę w magicznym greckim miasteczku, Emilia nie waha się ani chwili. Już w samolocie okazuje się jednak, że coś poszło nie tak. Do Grecji nie leci sama, a z Mateuszem, który twierdzi, że to on otrzymał tę pracę. Na miejscu zaś, po serii zupełnie nieprzewidzianych zdarzeń, na jej drodze staje tajemniczy Nikias, który otwiera przed nią zupełnie nowy, gorący od greckiego słońca świat.
Tymczasem w Polsce jej mama, Danka, spotyka miłość sprzed lat. I choć rozsądek podpowiada zupełnie co innego, serce nie daje za wygraną. Dawno zapomniane marzenia zaczynają tlić się na nowo, zmieniając życie nie tylko Dance, ale i nieświadomej niczego Emilii.
Czy wielkie uczucie może się zdarzyć tylko raz? 

Twórczość Moniki Michalik znam od jej debiutu, który został wydany dwa lata temu. Już wtedy polubiłam jej sposób tworzenia i z wielkim zadowoleniem przyjęłam jej kolejne książki. Niedawno, wydawała swoją trzecią powieść, która nosi tytuł „Nie zapomnę o tobie”. Kiedy tylko po raz pierwszy zobaczyłam jej zapowiedź, to od razu wiedziałam, że ją przeczytam. Spodziewałam się kolejnej książki, którą dobrze się czyta i przeniesie mnie do letnich dni.

Monika Michalik po raz kolejny przeniosła mnie do wakacyjnej krainy. Tym razem dostałam Grecję, słońce, przystojnych mężczyzn i oczywiście wakacyjne romanse. Od pierwszej strony bardzo dobrze czytało mi się tę książkę. Pani Michalik ma bardzo przyjemny i lekki styl pisania, co sprawia, że jej najnowsza powieść pod tytułem „Nie zapomnę o tobie” idealnie się sprawdzi jako wakacyjne czytadło.

Z książką „Nie zapomnę o tobie” spędziłam idealny jeden wieczór. W moim przypadku bardzo dobrze sprawdziła się jako relaksująca lektura. Co prawda nie można od niej zbyt dużo oczekiwać i można się domyślić jak zakończy się większość poruszonych przez autorkę wątków. To jednak jestem zadowolona z tego co otrzymałam i z przyjemnością sięgnę po kolejne powieści pani Michalak. „Nie zapomnę o tobie” jest to książka, którą po prostu dobrze się czyta i aż chce się spędzać wieczory z takimi lekturami.

Ocena 5/6 

6 komentarzy:

  1. Wpisałam ją do moich najbliższych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze twórczości autorki, więc fajnie będzie przeczytać coś nowego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Michalik chyba nic jeszcze nie czytałem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam jeszcze żadnej książki autorki, ale czasem pojawia się potrzeba takich lekkich, relaksujących lektur. Warto wiedzieć po co sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapisane na liście książek wakacyjnych, kiedy czytam czasem w mało sprzyjających warunkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Akurat mam chęć na jakąś lekką, niezobowiązującą lekturę, dlatego będę miała na uwadze powyższy tytuł.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję!!